غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

سال نو .وبلاگ نو. :ی مبارک

سلااااااااام  اون یکی وبلاگ بیچاره مو بیخود فیلتر کردن منم اومدم اینجا

می بینم که داره۸۶ سال کوروش کبیر  میاد و ماها همه خوشحالیم   یوهووووووووووووو تازه شم اسمایلی ندارم باید با همینا امسال دو در کنم تا سال بعد

 

می دونم که اول از همه عاشق خدای خوب و مهربونمم

و ازش ممنونم بابت همه چیز

بعدش پدر و مادرم. خیلی دوسشون دارم و تا عمر دارم مدیون محبت های بی دریغشون هستم

و واسشون آرزوی سلامتی و شادی و خوشی و .... دارم

و بعد از اونها میدونم که خونوادم و خیلی دوس دارم و همیشه واسشون آرزوی سلامتی و خوشی و دارم

و امیدم که همه ی زندگی منه. خیلی دوسش دارم و امیدوارم  تا همیشه خوش و سلامت کنار من‌( به خواست خدا ) و خونوادش باشه

و دوستای خوب و مهربونم. اسم نمیبرم که سوء تفاهم نشه اگه کسی و یادم رفت

همه شون و یه عالمه دوس دارم ( بعضی ها رو یه کم بیشتر ) و آرزوی بهترین ها رو به خواست خدا براشون دارم 

 

 

ترین های سال  ۸۵

 

بهترین اتفاق هایی که می تونست توی زندگی من بیفته امسال بود

دانشگاه قبول شدنم اونم رشته ای که دوسش داشتم . اولین انتخاب

قبول شدن امید

بدترینش در همون روزها قبول نشدن ناناز همونجایی که من قبول شده بودم

حدود یه ماه بعدش بهترین خبری که تونستم به مامان ناناز و خودش بدم  خبر تکمیل ظرفیت و انتقالی ناناز به ساری پیش خودم

بدترینش همون روزا . اشتباهی که ناناز توی اون ۱۶ روز دوری مون انجام داد

و دوباره بهترینش به خیر گذشتن اون اتفاق

۲ ۳ ماه بعدش نزدیک تر شدن منو امید بهم

و همون روزا بدترینش اینکه امید داشت اشتباه منو بقیه رو یه جورایی تکرار میکرد

و دوباره همون روزا بهترینش اینکه اون اتفاق هم به خیر گذشت

بهترینش دوباره همون روزا که منو امید خیلی نزدیک تر از قبل شدیم و ...

بهترین های الان  اینکه خاله م اینا خونشونو عوض کردن

بهترین های الان اینکه منو امید خیلی همدیگه رو دوس داریم

بهترین الان اینکه من دوستای خییلی خوبی توی این سال پیدا کردم مثلآ یکیش مازیار جون دوست امید

بهترین ها اینکه من خیلی خیلی احساس خوشبختی میکنم

و اینکه خیلی خیلی خیلی خدا رو دوس دارم و بهم یا بهش نزدیکم 

و بهترین ها اینکه ....!‌

 

پیشاپیش عیدتون و تبریک میگم و امیدوارم سالی خوب و پر از شادی و خوشی پیش رو داشته باشین  

بابای (نی نییییییییییییی بغــــــــــــــــــــــــــــــــــل )