غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

۹ شهریور ماه ...گرم...خونه ی خودمون...گرگان...!

خوب خوب خوب من بالاخره بعد از مدت ها اومدم گرگان و پای کامی نشستم و تصمیم گرفتم آپ کنم

خوبه همه چی خوب ای خوبه ...

میگذره ...

دارم یواش یواش آروم تر میشم و کنار میام با مسائل ...!!!

فقط این تردید و ترس از انتخاب و دو راهی ای که هس اذیتم میکنه ...!!!!

خدا خودش به خیر کنه

شاید یکی دیگه زدم...وب و میگم ...آخه دیگه واقعا اینجا راحت نیستم

دوس دارم یه جا بنویسم که راحت تر باشم....!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
گل گلی جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:11 ب.ظ http://golgoli.blogsky.com

سلام ... خوبی خانومی ؟؟

من کل معرفی نامه و اینات رو خوندم ...

ایشالله زودی به کپل خانت برسی و خوشبخت شی ...

موفق باشی

مینا سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:55 ب.ظ

نی نی من که سر در نیاوردم آخر ماجرای شما چی شده
ولی امیدوارم به خیر و خوبی باشه و خوشبخت بشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد