غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

امسال و سال بعد و ....کلا مبارک : دی

امسال هیچ آرزویی نمیکنم 

 

شاید وقت نکردم بنویسمشون 

ولی عیبی نداره  

امسالم اینجوری میگذره 

من هیچ آرزویی نمیکنم ببینم چی پیش میاد 

شاید اومدم و از بهترین ها گفتم ولی میدونم هیچ بدی وجود نخواهد داشت واسم 

 

 

خدایا شکرت واسه هر چیزی که دادی و هرچیزی که پس گرفتی  

بهترین ها رو ازت میخوام 

خوشبختی و سلامتی و با هم بودن و شاد بودن و جاودانه بودن 

 

 

خدایا امسال بهترین ها رو به نمایش  بزار واسه همه و واسه ی من  

 

 

خدایا  

 

 

 

.... 

 

 

 

 

باید در موردت یه چیزایی بنویسم اما الان وقتش نیس 

هر وقت وقتش بود و حسش هم بود مینویسم 

 

 

 

 

 

 

راستی تولدم بعد از تاخیر ۱۸ روزه مبارک  

 

 

 

 دوست دارم خدا 

 

دوستون دارم ....

دوست دارم وبی 

 

 

بای تا شاید سال بعد شایدم همین امسال  

 

  

 

 

عید همه مبارک پیش پیش