غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

یه روزی ...

دریااااااااااااااااا اولین عشق مرا بردی ی ی ی ی ی  

دنیاااااااااااااااااا دم به دم مرا تو آزردی ی ی ی ی ی 

 

دریاااااااااااااااااااا سرنوشتم را به یاد آور  

دنیا سرگذشتم را مکن باورررررر 

 

 

 

 

 

دیشب چه شبی بود... 

پر از استرس و دلتنگی و سردرگمی و ناراحتی   

 

پر از پشیمونی از چی نمیدونم

 

 

 

پر از گله  پر از فکر و خیال  

 

دلم خیلی گرفته  بود    

خیلی غصه دارم ...فقط گاهی به روی خودم نمیارم.... 

 

 

 

من معتادم ...معتاد به جمع آوری  خاطره ها  و غصه خوردن از یادآوری اونا .... 

 

 

من مریضم... 

  

 

اصن من دیوونه م  

 

 

 

ولی هرچی که هستم  باید بلند شم 

 

با یه جا نشستن نمیتونم به خودم و خاطراتم کمک کنم 

 

من باید ترک کنم 

 

من باید پاک بشم  

 

 

من باید از نو متولد شم 

 

 

من باید من بشم.... 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خدایا  یعنی کی میخوام استارت بزنم؟؟؟ 

 

 

خدایا درد داره سختی داره خدایا .... 

 

 

من خودخواهم   

 

 

 

خدایا  من پررو شدم  

 

 

خدایا من طمع کردم  

 

 

 

خدایا ... 

 

 

 

 

 

 

!!!