غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

اون بالا چی کاره ای پس؟

ریدم به این زندگی پر از تردید مزخرفه مسخره ....

ریدم به این همه دو دلی و سردرگمی

ریدم به اون همه قرص که منو خدا رو شکر همش خواب میکنن

ریدم به همه چی

ریدم بهت که همه چی و گه زدی و ریدی بهمون

ریدم بهت که تموم آرزوهامون و با خودخواهی هات از بین میبری و بردی

ریدم بهت که میخوای حرف حرفه خودت باشه

متنفرم ازت

حالم ازت بهم میخوره

حالم از خودم بهم میخوره

حالم از همه به هم میخوره

 

 

 

 

...!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چاره ش  مستیه ...شراب و سیگار و قرص خواب و یه دفعه پریدن از پنجره ی نیمه باز...!!!

کاش کسی نبود اون لحظه

کاش جرات شو داشتم

 

ریدم به خودم و زندگی ای که واسه خودم ساختم