غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

10-9 روز مونده .....

مامی ددی  18م پرواز دارن 

 

31م احتمالا میان دیگه 

 

من 26م امتحان دارم 

 

17م هم .... 

 

 

 

یعنی میشه روز 17م بیام و اینجا بگم که هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

 

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 

 

 

 

 

و چیزای خوب و خوش دیگه؟؟؟؟ 

 

 

 

بیام بگم مامی ددی زودی بیاین نگرونتونم 

 

 

خوش بگذره بهتون عالمه 

 

 

و 31 بیام و از یه عالمه خوبی و خوشی و شادی بگم 

 

 

بگم مامی و ددی صحیح و سالم و خوشحال برگشتن با یه عالمه سوغاتی های خوشکل واسه یکی یه دونه شون؟ 

 

 

و بگم که این روزا ساری سرمون شلوغ پلوغ و خوشحال و خوش و خرمیم 

 

بگم خرید کردن دیگه شده هابی هر ساعتمون 

 

 

بگم که ........................................ 

 

 

خودم میدونم نقطه چین ها یعنی چی 

 

 

خدایا کمک کن 

 

 

میسپرم همه چیز و همه کس رو به تو...................... 

 

 

 

فعلا