غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

بایدها

کارای نکرده و تموم نکرده م و اینجا مینویسم تا یادم بمونه که باید انجامشون بدم 

 

 

 

تعلیم رانندگی رفتن و تنبلی نکردن و تموم کردن کارم ... هنوز 3 جلسه فرمون از پارسال تا حالا مونده و من باید برم و تمومش کنم... 

 

 

باید برم و دیپلم زبانمو بعد از 3 4 سال که از اون زمان گذشته بگیرم...درسته کلاس مکالمه میرم اما این کافی نیس باید دیپلمم و از آفاق بگیرم 

شایدم ساری اسم نوشتم  

 

 

باید با تیده ا بریم کلاس رقص ثبت نام کنیم .دوس دارم ماهیچه هام خوش فرم تر از اینی باشن که هستن 

 

 

 

باید برم استخر چون خیلی وقته هوسم کرده بزنم به آب اساسی 

 

 

باید مشاوره رفتنمو  ساری پیش دکتر .... ادامه بدم و ول نکنم 

 

 

باید اون 100 تا کتابی که لیست کرده بودم و فایلشو پیدا کنم و برم دونه دونه بخرم و بخونم 

2 3 ماهی میشه از کتاب خوندن دور موندم 

 

 

باید این ترم مثه آدم بشینم سر درسام  و هیچی و هیچ کسی نمیتونه باعث شه من از درسام عقب بیفتم خوب میدونم که عاشق رشته م هستم 

 

باید یه روز پا شم برم بیمارستان شهید زارع بخش روانی و ببینم ... خیلی دلم میخواد از نزدیک ببینم  حتی اگه بترسم 

باید از یه جایی شروع بشه... کار منه خوب 

 

 

باید تا یه ماه دیگه برم موهام و رنگ ساژ کنم تا یه هفته دیگه هم ابروهام و  چون این رنگ بهم میاد  

 

 

باید با امید و بقیه درست برخورد کنم  ...آدمن و حق احترام  دارن 

 

فیلم لاست رو تموم کنم حتما و یه سریال دیگه رو شروع کنم  

 

و و و و  

 

  

 

 

آها چشم  پزشکی و عینک جدید به زودی ... 

 

یه سری هم به دکتر شیرازی بزنم واسه بینیم یه چک آپ ساده بعد از 6 7 ماه لازمه  

 

 

 

 

و

بقیه ش باشه واسه بعد...!!!!  

 

 

 

 

من میتونم  

میدونم

ک ا ش

کاش میشد برم بمیرم  

 

اینجورین هر ۳ تامون راحت میشدیم!!!
 

 

کجایی که بهت خیلی احتیاج دارم  

 

هی با توام  

 

 

ع ز ر ا ی ی ل  

 

 

 

۹ شهریور ماه ...گرم...خونه ی خودمون...گرگان...!

خوب خوب خوب من بالاخره بعد از مدت ها اومدم گرگان و پای کامی نشستم و تصمیم گرفتم آپ کنم

خوبه همه چی خوب ای خوبه ...

میگذره ...

دارم یواش یواش آروم تر میشم و کنار میام با مسائل ...!!!

فقط این تردید و ترس از انتخاب و دو راهی ای که هس اذیتم میکنه ...!!!!

خدا خودش به خیر کنه

شاید یکی دیگه زدم...وب و میگم ...آخه دیگه واقعا اینجا راحت نیستم

دوس دارم یه جا بنویسم که راحت تر باشم....!!!!