غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

گه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اوضاع گه در گه

مامان امید اومد اینجا

به امید گفتم بیاد اینجا

ریده شده به همه چی فعلا

حالم خوبه؟نمیدونم ...کرختم

حالم بده

نمیدونم چیکار باید بکنم

اصن دلم نمیخواد برم ساری

حالللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللم نمیدونم چه طوریه

کرختم

حالت تهوع دارم

 

حالم بده ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

لعنتی عوضی ی ی ی ی ی ی  ی ی ی ی ی ی ی ی  ی

متنفرم ازت

 

 

 

امیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییدم و میخوامممممم

من نمیخوام ازش جدا شم م م م م زنیکه ی گه

عوضی لاشی

نمیخواااااااااااااااااااااااااااااااااام

نمیخوام جدا شم م م م م م

 

 

 

 

روزای پر از تردید ...!!!

اصلا حوصله ی آپ کردن ندارم...

بیام چی بگم خوب؟

 

حسش نیس اصلا

 

-------------------------------

اوضاع روحی م زیاد خوب نیس.

اون قدر فشار روحیم زیاده که نمیتونم درست تصمیم بگیرم

حوصله ندارم

کرختم

وقتی تنها و بیکار میشم همش فکر و خیال میکنم

همش بهونه میگیرم و با تپل دعوا میگیرم

نه میتونم تحملش کنم نه میتونم دوریشو تحمل کنم

اه

میرم

حسش رفت

 

هر وقت حسش اومد مینویسم...

 

بای

 

-----

نه نمیرم حسش اومد یه کم

 

نمیدونم ...نمیدونم چیکار کنم

اعصابم خورد شده

به کل رابطه شک کردم

به اینکه باید بمونم یا برم

به خودم

به همه

حالم خوب نیس

همش بیحال و عصبی ام

نمیدونم چی میخوام

دارم میرم دکتر

پیش استادمم میرم

امیدوارم خوب شم

 

نمیدونم چی درسته و چی غلط...

یه لحظه خوبم و یه ساعت بد

یه لحظه آروم و یه ساعت عصبی

به راحتی قاطی میکنم

 

اه این جیجک که صداش در میاد دلم میخواد لهش کنم عوضی و ...

خفه شو کثافته گه

..................

اه هم حوصله ندارم با امید حرف بزنم هم دلم میخواد باهاش حرف بزنم

اااااااااااااااااهههههههههههههههههههههههههه

لعنت به این حال مزخرف من

 

بای بابا اه

 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اول

سوم

هفتم

پونزدهم

پونزدهم

پونزدهم

پونزدهم

 

و جای خالی کسی که همه کس بود برای من/ ما ....................................

 

 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nothing

هیچی ...

فقط متفاوت تر و گاهی غم انگیز تر و گاهی از روی عمد به بی خیالی زدن میگذرد...!!!!