غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

روزت مبارک مامانی

سلام

روز همه ی مامانای خوب و مهربو ن دنیا مبارک

همه ی خانومای خوب و مهربونی که باعث خوشبختی و آرامش همسراشونن(منم هستما)

 

مامان خوب و مهربونم و مامانی خوب و نازم (مامان کپل ) روزتون مبارک

دوستون دارم

 

تازه شم روز خودمم مبارک   

 

 

پ.ن :  مودمم گ و زی ده بود . ریست شده بود .از دیروز تا حالا  . از شرکت پارس اومدن درستش کردن .کلی حرص خوردم دیشب .

 

 

پ.ن۲: گوشی کپل خان امروز صب توی تاکسی جا موند . هر چی هم زنگ میزدیم  روی سایلنت بود کسی جواب نمیداد. الانم که خاموش شده  انقد که بهش زنگ زدیم که جواب بده یکی .بله میدونم نباید ۲ -۳ نفری زنگ میزدیم ولی خوب میبینی که در امر تِر زدن استادیم . فچ کنم شارژش ته کشید . اعصابمون خورده شددددید هر روز از هر جا که بشه یه جوری میباره.

ای خدا  توام گیر دادی به ما .بیکاری باز؟ هوم؟ نخــــــــــــــــــــــــــــــــــند بهم .با توام

 

پ.ن:‌ آخی کپل خان الان زنگید .فداش بشم .آخه انصافه؟ بچه به این مظلومی و آرومی همچین بلاهایی سرش بیاد  شقد غصه داره. نمیتونه خودش و ببخشه.

منم بودم قاطی میکردم حتی بدترین از این .

خدایا به خیر بگذرون کپلم  گوشیشو میخواد .گوشی خودشو .صحیح و سالم

 

 

 

بعدآ نوشت : یوهوووووووووووووووووووو همون روز گوشی کپل پیدا شد آخاهه آورد واسش گوشیشو

.

یه یوهوووووووووووووووووووووووووووووی دیگه وای وای وای وای گیلی جونم اومد اینجا

آخ جوووووووووووون. کلی اینجا رو نورانی نمود :ی :ی :ی

 

نظرات 6 + ارسال نظر
معدوزیم!:ی جمعه 15 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:05 ق.ظ http:// sharmandeiim:D


پیدا می شه پیدا می ی ی شه می گی نه نیگا کن :|‌

پیدا شد جیگر :ی :ی :ی :ی می دونی که :ی :ی :ی

مینا «یاور همیشه مومن» شنبه 16 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:05 ق.ظ http://minaaa.persianblog.com

سلام.....
مرسی از اینکه اومدی پیشم.......
ایشالا زود زود هم تو به کپل خانت می رسی هم من به عشقم.....
ایشالا گوشی کپل خانت هم زود زود پیدا می شه...

گیلاسی شنبه 16 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:21 ب.ظ

خوب خدا رو شکر (=

مینا «یاور همیشه مومن» دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:41 ق.ظ http://minaaa.persianblog.com

سلام.....
چرا آپ نمی کنی؟
چه خبر از گوشی کپل خان؟
پیدا شد؟

مینا «یاور همیشه مومن» سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:03 ب.ظ http://minaaa.persianblog.com

سلام
مرسی که اینقدر بهم لطف داری...
:-*

خوشحالم که گوشی کپل خان پیدا شده...

دعا کن فردا بشه که بشه!

؛)

تیده آ یکشنبه 24 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:04 ق.ظ http://ghalb-yakhii.persianblog.com

میسی جیگلم بابت همه شی
شرا کامنت دونی آخریت نیست؟:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد