غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

بیا باهم به دنیا فح ش نا م و س بدیم ...!!!

خوابم میاد. هنوز هیچی نخورده چشام داره بسته میشه از خواب

از صب ساعت ۵ بیدارم.

بیدار شدم یهو حرفاش یادم اومد دیگه خوابم نبرد

داداشش هم قرار بود بره ساری .احمق کثافت گیر ۳  پیچ داده .

مامانمم هم ولم نمیکنه. یه سره غر میزنه .دارن آروم آروم منو میکشن

کپل خان هم خوبه٬ همش در حال حرص خوردنه .

اونم که رفته گنبد. گف میخوام برم راحت شم از دست اینا .

همه فرار میکنن الا منه خر. من از همه انگار پوس ک ل ف ت  ترم

چه زندگی مسخره ای شده .

امسال تابستونش چقدر گند بود .

زودتر اصلآ این سال لعنتی تموم شه.

ر ی د م به شانسم

 

پ.ن: رفته بودم تعلیم رانندگی (فرمون) نیم ساعت نشسته بودیم که کارت بنزین بیارن چون بنزین تموم شده بود. میگفتن ماشینا همه میخوابه با این وضع .

 

پ.ن: شما جایی رو سراغ دارید؟

 

پ.ن: خدا پاشو یه آشغال باهات حرف داره ... نکنه توام به فکر اینی که چی صرف داره...!

 

بعدآ نوشت:

۱- زنگیدم به یکی از بچه ها گف استادا نیومدن. گف کلاسا رو هر ۶ روز هفته گذاشتن . البته من با مداح برنداشتم آمار توصیفی و اما خوب همون سه روز اول هفته رو اگه هی بخوام برم بیام پدرم در میاد. تف تف تف تف تف به این برنامه ریزیشون.تف به ریختشون. خدا کنه اینجوری نشه .

 

۲-رفتم ایرنسل گرفتم. شماره شو فقط تیده ا میدونه و کپل خان و پری دخمل داییم. همه خودمونیا اونایی که کاری به کارم ندارن میدون

حتی مامانم خبر نداره . سند و به اسم کپل خان زدم. حوصله نداشتم شناسنامه خودم و ببرم

 

۳-تا اطلاع ثانوی تکلیف من واسه خونه و همخونه ای مشخص نیس.

 

۴- نمی دونم حامد ذلیل شده این وسط چی گیرش میاد که گیر داده به منو اون . یعنی به اون.

معلوم نیس چه گ هی  نصیبش میشه که انقد پاپیچش شده.

خدایا اینو از سر راه ما بردار. هرکسی که میخواد سنگ بندازه جلو پامون. حامد درد بگیری که اینکارا رو میکنی . آشغال   گ ه