غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

کمک !

دختر خاله ی تیده ا فوت کرد امروز خدا بیامرزه ش تیده ا شون رفتن بجنورد .

چه دنیای مسخره ای  خسته م هر روز یه اتفاق هر روز یه مصیبت  

ناناز احتمالآ کارش امشب معلوم میشه  میگه که نمیخوام درس بخونم .نمیکشم دیگه  

میگه دیگه نمیام.میخوان به باباش بگن که مشروط شده هرچی هم حرف زدم باهاش حرف خودشو میزنه قانع نمیشه  

خسته م 

من اون دانشگاه و بدون ناناز دوس ندارم .همه جاش باهم بودیم . کلی خاطره داریم   

خسته م. طاقتم داره تموم میشه  یعنی شده

خسته م. میخوام بخوابم تا همیشه.

من از دنیا میترسم  از ادامه دادن و زندگی کردن میترسم  من تنهام .میترسم. میخوام تمومش کنم اما بازم میترسم  از عذابش میترسم  

حداقل امید و هم ندارم که بهش تکیه کنم  یعنی هنوز مال خودم نشدهاگه بود میتونس بیاد ساری پیشم که انقد غریبی نکنم  

 

من اونجارو بدون سحر و حرفاش و خنده هاش نمیتونم تحمل کنم  من دوست جدید نمیخوام

من دوست خودمو میخوام  

شده مثل پارسال که سر نتیجه ی کنکور اشک میریختم  که ناناز یه جای دیگه قبول شد  ولی خدا زود برگردوندش ساری پیش خودم

کمک من از همه چی میترسم اشکام تمومی ندارن .کمک .

کمک به دادم برس

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
Mat دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:55 ب.ظ http://zsagi.blogfa.com

سلاااااااااااممم...... از طرف من به تیده آ تسلیت بگو ...

میگم اینا هم نموم میشه زندگی رو سخت نگیر هرچند که سخته !!!!!

امیدوارم روزهای خوش زودتر برسه

مینا سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:19 ب.ظ http://minaaa.persianblog.com

سلام عزیزم
یه تیده ا تسلیت بگو فوت دختر خاله شو
خودت هم اینقدر ناامید نباش
درست می شه
:-*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد