غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

نی نی on line ...! :ی :ی

 

سحر خانومی(ناناز سابق ) تقدیم به تو ...!‌

 

هی حالا دیدی میتونم ... تو بری و تنها بمونم

تو بری و تنها بمونم ...تو دیگه برام بی ارزشی ...

می خوام همه اینو بدونن ...

همه لحظه ها مال تو فردا مال تو  دنیا مال تو ...

برو ...برو ...برو دیگه از چشام افتادی دختر

ای کاش روز اولی که دیدم تورو ...

نمی خندیدم و بهت میگفتم بی من برو ...

تو روزای غمت دادی به من هر دفعه تکیه

هی بی مناسبت خریدی هر دفعه هدیه

تو گفتی مجنونی و لیلی من ...

آره دوسم داشتی ولی خیلی کم ...

هی حالا دیدی...!

من تورو فراموشت کردم گهگداری یادم  میای

میخوام پیشم باشی گهگداری بازم

من خدایی بازم تورو بخشیدم

ولی به من بگو یهو کی بود تورو منفی کرد

دیوونت من بودم ٬ میدونم من بودم تورو آدمت کردم

برو آدم بد مست ، فک نکن تو نیستی میشکنه بغض گلوم

نه خانومم نی نی هنوز تخس بدون! ...!

هی حالا دیدی ....!!!!

 

 

قبلآ نوشت :  روز بابایی به همه ی باباهای خوب دنیا مخصوصآ بابایی خودم مبارک .فداش بشم من .خیلیم دوسش میدارم چاکرشم هسم .

روز کپل خان هم مبارک.

اصن روز همه تون مبارک .اهه 

 

واااااای این آهنگه کروات آرمین و رضایا اینا رو دانلود کردم . از اون موقع تاحالا دارم میخندم . هی چرت و پرت میگم با فرید  میخندیم  

کپل خان الان لالا کرده  گفتم من فقط دارم آهنگ دانلود میکنم  کاره دیگه نمیکنم که  

هیییییییییییییییییش صداشو در نیارین  کار بدی که ننیتونم   

دارم با پویا(خواهر زاده ی کپل خان ) و فرید میچتم و آهنگ دانلود میکنم  

پویا هم گیر داده  عکست و بفرست   بهش میگم داییت جفتمون و میکشه میگه بهش نمیگم  

 

این تیده ا ی ما هم ننیاد دلم واسش  انقد شده . اینا دیدی ؟ خو بیا دیگه  تیله

خونه رو دیروز پریروز رفتیم ساری تحویل دادیم  همین...!

واسه کپل خان یه  پیرهن خوشکل خریدم اندازه ش ننیشه  من دیگه نیگا نکردم که خو یه نیگاه سر سری انداختم  اصن این کپل خان که انقد نبود که این شن روزی ییهو اینجوری شد

 حوصله م سر رفته  ننیدونم شیکا کنم  

دوس دارم کپل خان بیاد اینجا یه کم از سر و کولش بالا برم اذیتش کنم لپاش و بکنم  فشار فشورش بدم جیغش در بیاد این دلم خنک شه  دلمم ننیاد دق و دلیمو  سر جیجک خالی کنم  یه کم فشار فشورش بدم  کوشولوهه یه شیزیش میشه. اما کپل خان آخاهه (آقاهه ) بزرگه هیشیش ننیشه  

آخییییییییییییییییییی   فچ کن بیاد من یه کم لپاشو بکنم گاز گازیش کنم.  تارای ریش کوشولوشو  دونه دونه بکنم  (lol)  وااااااااااااای شه کیفی میده هی غر بزنه بگه  دردم میاد

  هر کی هم بهم گف وحشی خودشه  دوس دارم اصن

من اینجا نشستم همراه وبلاگ نویسی هزار تا کاره دیگه هم میکنم .فرید هی آهنگای انتخابی واسم میفرسته دانلود کنم . پویا هی میره میاد .این مازی هم معلوم نیس کجا هس که هنوز not at my desk e

کپل خان خسمبه هم که هنوز لالاییده  

گیلاسی هم که up نکرده هنوز  

 

یکی بیاد کمک من حوصله م سریده خو  

 

 

 

 

خوب حالا میتونی بری دیگه ...

خوب برو دیگه شیه اینجا لنگر انداختی کاسه کوزه تو  جمع کن داداچ من  

 

د برو دیگه . 

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
GhelyoOoOon.blogfa.com شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:38 ب.ظ http://www.GhelyoOoOon.blogfa.com

سلام خوبی؟
چه خبر؟
چرا دیگه نیومدی پیشم؟
راستی تیده آ چی شده نیستش؟

ماریا دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:13 ب.ظ http://www.zizi123.blogfa.com/

سلام من دانشگاه غیر انتفاعی ساری درس میخونم شما چی؟

ماریا سه‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:52 ب.ظ http://www.zizi123.blogfa.com/

سلام من دانشگاه روز بهانم غیر انتفاعی داخل شهر میدان دوم سلمان فارسی من مهندسی می خونم شما هم بچه تهرانی؟یا مال ساری

ماریا چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:08 ق.ظ http://www.zizi123.blogfa.com/

سلام چند سال از درست مونده من ۴ تا هم خونه ای دارم ولی اگه خیلی دختر خوبی باشی میتونم باهاشون صحبت کنم بیایی پیش ما

ماریا چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:29 ب.ظ http://www.zizi123.blogfa.com/

پس یه روز بیا ساری ببینمت دختر خوب متولد چه سالی هستی ما همه بالای۶۵ هستیم ها خونمون هم بزرگه دلت بسوزه

ماریا شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:31 ب.ظ http://www.zizi123.persianblog.com/

من منتظرتم

مریم شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:09 ب.ظ http://mayjoon.blogfa.com

آخ آخ خوشم میاد می فهمی چی می گم. تاحالا کامنت نذاشته بودی وگر نه باوبلاگت زودتر آشنا می شدم. عروسی کردی؟

ماریا سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:17 ق.ظ http://www.zizi123.blogfa.com/

سلام حیف شد دیروز ندیدمت خیلی ولی عیبی نداره دفعه بعد شماره من رو که داری با اون جملاتت هم کاملاْ موافقم

جمال سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:33 ق.ظ

خیلی سخته کسی که همه زندگیتو به پاش می ذاری یک دفعه به خاطر یک اشتباه کوچیک که اشتباه نیست یه دفعه ترکت کنه خدایا آرزو می کنم ای کاش نبودم ای کاش نمی دیدمش که حالا این روزگارو داشته باشم خدیا چرا من ، من چه گناهی کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد