غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

من آرامش میخوام...!

نی نی غم داره .

دلش تنگه.گرفته .اعصابش خورده

دنبال آزادی میگرده

دنبال آرامش . یه ذره آرامش

یه روزه بی دغدغه و نگرونی و حرص خوردن

چرا همه منو تنها میزارن .چرا هیشکی بهم اهمیت نمیده

چرا؟؟؟؟؟
من مسافرت میخوام .میخوام برم بگردم خوش باشم

من دلم آب میخواد .دریا میخواد . یه جای دنج و امن .

دلم میخواد شبا روی شن های ساحل دراز بکشم و به صدای موج ها گوش بدم

من دلم میخواد داد بزنم .میخوام با صدای بلند گریه کنم از دست این ادمای مزخرف

من خسته ام.

می خوام فرار کنم

هر چقدم که آروم  و بی صدا گریه کنم  بازم آروم نمیشم

میخوام مثه بچه ها هق هق کنم .

من آرامش میخوام

میخوام بدوم فرار کنم برم سمت دریا .

یه دریای آبی و بیکران

من آرامش و میخوام توی دستای دریا حس کنم

چرا ؟

چرا نمیشه؟

چرا کسی نیس که همراهیم کنه ؟

چرا هیشکی نیس که باهام بیاد؟

مگه من دل ندارم؟مگه من آدم نیستم ؟‌

 

 

چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
حمید رضا جمعه 19 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:57 ب.ظ http://pizzaguitar.persianblog.ir

نه بابا اینجوریا هم نیست! زیاد ناله کنی می شی مثل من ها!!! گفتم که نگی نگفتی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد