غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

گردی خان و امتحان و حال گیری و ...! دوست دارم :*:*

شیلام

تا همین نیم ساعت پیش خوب بودما. یعنی بدک نبودم

اما این دختره ی خر (سحر ) زنگ زد باز این صداش و شنیدم.اه

اعصابم خورد شده .

میخواستم بیام اون اسمای عجیب و غریبی  که امید و صدا میکنم و بنویسم که یادم بمونه این روزا چی صداش میکردم .

حسم و برد این ...!

دلم واسه امید تنگ میشه هی.

این روزا یه جوریم همش بهونه میگیرم واسه بودن باهاش. میخوامش.طاقت دوریشو ندارم.یه دفه اشکام میریزن و ممکنه در همون حال هم بخندم .

اصن خل و چل شدم.

ذهنم درگیره. نمیدونم چیکار کنم.

از اون طرف اتفاقای چن ماه پیش که یادم میفته و برخوردای خیلیا .مخصوصآ این ناناز(سحر)

وقتی که حالا کارش بهم گیر شده و زنگ میزنه و با پررویی میخواد که کاراشو انجام بدم.

انگار که ازم طلبکاره.اه.

از اون طرف مشکل خونه و همخونه ای و ...!

گیج شدم.نمیدونم باید چیکار کنم.

از خوابگاه هم خیلی بدم میاد.متنفرم .دوس ندارم برم خوابگاه به هیچ وجه .

نمیدونم چیکار کنم. مثه چی توی گل گیر کردم.

هی هم میگم بسپرش به خدا .پیله نکن.منتظر شهود باش.

بزار خدا برات بجنگه و پیروز شه اما این ذهت استدلالی مزخرفم هی میاد و میگه اگه نشه چی ...!

 

 

 

اینم اسمایی که امید و صدا میزنم :‌

کپل خان.کپلی.گردالی .گردال خان.قلمبه.لپ تپلی.لپ گلی.ناناش.نینی

نینی خان. گردو خان.گردی .دایره . پیشی .پیشول. شوشو .خوابالو.اخمالو. خشمالو .بزغاله.

فدات بشم جیگل گردالوم

 

من واقعآ تحت تاثیر اینهمه محبت خودم قرار میگیرم...!

 

 

پ.ن:امروز امتحان رشد کودک داشتیم .بد نشد.گفته بود تستی اما یادش رفته بود تشریحی داده بود. خوشم اومد از خودم و تواناییم در یادگیری .

 

 

چی میشد  همین حالا میومدی و کنارم میموندی تا همیشه؟ فردا دیره.همین حالا .

 

 

پ.ن:فدات بشم جیگل گردالوم

 

 

پ.ن: همه ی زندگیمی امیدم

تو از کدوم قصه ای که خواستنت عادته

نبودنت فاجعه بودنت امنیت

تو از کدوم سرزمین تو از کدوم هوایی

که از قبیله ی من یه آسمون  جدایی

***

منو با خودت ببر ای تو تکیه گاه من

خوبه مثل تن تو با تو همسفر شدن

منو با خودت ببر من به رفتن قانعم

خواستنی هر چی که هست تو بخوای من قانعم

***

ای بوی تو گرفته تن پوش کهنه ی من

چه خوبه با تو رفتن٬رفتن همیشه رفتن

چه خوبه مثل سایه همسفر تو بودن

همقدم جاده ها تن به سفر سپردن

***

چی میشد که سفر بیت اخری نداشت

عمر کوچ منو تو دم واپسین نداشت

آخر شعر سفر آخره عمر منه

لحظه ی مردن من لحظه ی رسیدنه

منو با خودت ببــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
آرامیس یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:17 ب.ظ http://mem00l.blogsky.com

مردهای مجرد کمتر از مردهای متاهل عمر میکنند. اما مردهای متاهل بسیار بیشتر از مردهای مجرد آرزوی مرگ میکنن

بیای تو وبلاگم خوشحال میشم در مورد تبادل لینکم یه فکری بکن


[ بدون نام ] یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:54 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
امیدوارم دوریت کم باشه...

تیده آ دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:44 ب.ظ http://ghalb-yakhii.persianblog.ir

فعلا که گند زدی
هیس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد