غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

تموم شد؟؟؟؟!!!!!!

حالت تهوع دارم

میخوام بالا بیارم همه چی رو

چشام درس نمیبینه

دم یه جوری

انگار دارن دلم و دارن مثه کش قیطونی  کشش میدن

داغم .تموم تنم.گرممه

حالم داره بهم مبخوره

یه چیزی خوردم گفتم شاید مال گشنگیه

ولی هنوزم حالت تهوع دارم

 

بی حالم .

میخوام راه برم مثه مستا تلو تلو میخورم .تعادل حرکتی ندارم

زجر میکشم .عذاب وجدان دارم

 

 

 

ماماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانی

من گه خوردم منو ببخش

 

 

کمک

 

از راه که اومدم ۲ تا لورازپام خوردم.

خوابم میاد ولی نای خوابیدنم ندارم به خدا

کمک

کمک

کمک

 


دددددددددددرررررررررررررررد دارم .بغض دارم

خسته ام از اشتباهای تکراری

خسته ام از خریت هام

ای خدا خدای خوبم چرا من آدم نمیشم؟چرا درس نمیشم؟

خدای مهربونه من  آخه تا کی اشتباه؟

حتمآ باید به قیمت خون یکی تموم شه؟

نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

نهههههههههه.نمیتونم

خدایا گ ه خوردم

خدایا من غلط کردم

خدا جونم بیا بغلم کن من میترسم  به خدا میترسم

خدایا پشیموم

خدایا گههههههههههههههههههه خوردم

خدا جونم به دادمون برس

خدایا یه کاری کن مامانم آرم شه هی حرص نخوره .حالش زودتر خوب شه.

خداییییییییییییاااااااااااااااااااااااااااااااا

این چه مامانی که من دارم .رفتی یه فرشته ی عاشق و از تو آسمون هفتم واسه من بیلیاقت فرستادی که چی؟‌

بابای خوبم .مهربونم و دست به دست مامان دادی فرستادیشون کنار من بی لیاقت بی شعور

وااااااااااااااااااااااااای خداااااااااااااااااااااااااااااااا دررررررررررررررررررررررد دارم

درددددد این دردی که تو سینمه دررررررررررررررررد دررررد‌‌ ِ سکوت

 

خدایااااااااااااا میخوام داد بزنم میخوام بگم بابااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا  گه خوردم گه خوردم گه خوردم

 

خدااااااااااااااا مامانم مریضه دکتر گفته نباد عصبی بشه .نباید استرس داشته باشه

حالا منو امید امروز خوب مراعاتشو کردیم ناراحتش نکردیمممممممممممم

 

 

 

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.تحمل یه لحظه دوریشو ندارم

یه لحظهههههههههههههههههههه

میفهمی؟

منو ببر.

منو ببر بقیه راحت شن. ولی تو رو خدا مامانم. نه اون دق میکنه .مامانم و چیکار کنم؟

همه ی امیدش به منه .همه ی سالهای جوونیش و گذاشته پای یکی یک دونه ش  که حالا که بزرگ شده اینجوری شده .انقد آشغال و احمقه

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

خددددددددددددددددددددددددددددددددددااااااااااااااااااااااااااااااا

کمکون کننننننننننننننننننن

خدا من مامان بابامو دوس دارم .من میخوامشون

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

دارم میمیرم از گریه و اون فریادی که توی گلوی خفه ش میکنم تا بیدار نشه مامانم

از صب تا حالا چن تا قرص ارامبخش و خواب خورده که آروم شه بخواب .

همش آرام بخش میخوره .همش خوابه

 

نمی خوام خواب باشه.نمیخوام وقتی بیدار میشه ناراحت باشه.میخوام بخنده.میخوام آروم باشه خوشحال باشه.

منه بی عرضه ی بیشعور کی میتونم این احساس و بهش هدیه بدم.

احساس خوشایندی که حق اونه از زندگی و من سالهاس خرابش کردم

خدایااااااااااااااااااااااااااااااا

خداییییییییییییییییاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

نظرات 3 + ارسال نظر
تیده آ دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:12 ب.ظ http://ghalb-yakhii.persianblog.ir

آروم باش جیگل درست میشه

مریم سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:07 ب.ظ http://nymph3t.blogfa.com

خوب خودت آروم باش بعد این حس و به مامانیت بهده... من که نی دونم چی شده شاید نتونی آروم باشی.. درست می شه.
تو خواب منم ناراحت بودی ): ....

مریم جمعه 9 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:18 ق.ظ http://mayjoon.blogfa.com

آخه چی شده که این همه بیتابی کردی؟ این همه داد زدی؟ یکمی آروم باش بعد فکر کن اگه خواستی به ماهم بگو که چی شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد