غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

این روزها...!

پوووووووووووووف

حوصله م سر رفته .

ذهنمم درگیر. هنوز تکلیف ساری و خونه و ...مشخص نشده .

نمیدونم چی پیش میاد و همین منو کلافه تر میکنه .

جیجک خان (مرغ عشقم ) هم که منو کشت از بس نطق کرد و جیغ کشید

هوم چیز زیادی ندارم واسه گفتن این روزا .

تقریبآ یه جورآ .اتفاق خاصی نمیفته یعنی نیفتاده این ۲ روز  .بیدار میشم دور میزنم توی خونه .بعدشم  توی مخفی گاه نازنینم اتاقمم . کامی و روشن میکنم میرم به وبلاگا سر میزنم .شاید به امید زنگ بزنم .یعنی زنگ میزنم اما تعداد دفعاتش معلوم نیس.

طبق معمول سر کاره .امروزم که اصن زنگ نزدم تا ۱:۳۰

بعدشم که افطاره و بساط بخور بخور و فیلم و تلفن و کامی و فیلم و کامی و تلفن و چت و لالا ...!

البته ۲ روز اول ماه رمضون خونه مادرجونم بودم .هی خاله م زنگ میزد پاشو بیا منم میرفتم اونجا.

ولی خوب اونم یه روال مشخص بود دیگه.

دوس دارم امروزم برم.بهتر از توی خونه بودنه. اما حسش نیس.

امید هم هنوز سره کاره.گف ماه رمضونا از صب هستن تا ۳:۳۰  دوباره از ۷ میرن سر کار تا ۱۰ -۱۱

خیلی مسخره س.

الانم اس ام اس زد من دارم میرم واسه امتحان شبکه م صحبت کنم .

دیشب حرفایی که این چن مدت توی دلم بود و بهش گفتم .

مثه همیشه ...!

تا وقتی که ساکتم و آروم هی میگه بگو.حرفت و بزن بزار آروم شی.

اما وقتی حرف میزنم بهم میریزه و همه چی قاطی پاطی میشه.

نمیدونم چی بگم .به خودم و خودش قول دادم حتی اگه مردم هم دیگه حرفامو نزنم بهش.

خوشم نمیاد حرفی که میزنم بی نتیجه و بی جواب بمونه. چیزی که معمولآ اتفاق میفته .

 

اه .این ای دی اس ال مسخره هم که ریده به اعصاب من.خاک تو اون سر پارس و خدماتش بکنم من که انقد گنده .اه

کاش میشد من حرفام و به یکی بگم و اون کمکم کنه. کسی که هیچی ازم ندونه و من آروم آروم براش تعریف کنم و اون آرومم کنه و ...!

 

دلم یه مشاوره ی توپ میخواد .یه آدم درس حسابی .

نه این احمقایی که ...! ۵شنبه رفتم پیش یه مشاور احمق بیشعور.

داشتم براش حرف میزدم هی با موبایل و تلفن ور رفت .

بعد حرفم تموم شد لبخند روی لبمم به حیرت بدل شد.

گف میخوای چه کمکی بهت بکنم؟‌ چشام گرد شد.

گفتم بگین که من چطوری با این شرایط کنار بیام .گف صبر کن عزیزم .

تو دلم هر چی فحش و بد بیراه بود به خودم دادم.

گف رابطه ت و کم کن .حرفا و غرغرای مامانت و تحمل کن .خودتم صبر کن.

یکی نبود بهش بگه زنیکه خر خوب خودم اینا رو میدونستم . اینم شد راه حل که تو میدی.

هنوز یه ربع هم نشده بود رفتم بیرون .دیدم تیده ا داره میخنده میگه چه زود اومدی.

گفتم آره توی یه ربع هم شنید و هم فتوا داد .

ملت ۱۰-۲۰ جلسه میرن.حرف میزنن از مشکلاتشون میگن دکتر باهاشون همدردی میکنه آرومشون میکنه تازه بازم قطع نمیکنن

اونوقت این یارو بیشعور بی سواد...! لیسانس داشت .

والله من که هنوز ترم ۳ هستم بهتر بلدم با مریض حرف بزنم خوب به حرفاش دقت کنم و باهاش همدردی کنم و کمکش کنم تا این ...! حتی اصول اولیه رو هم این رعایت نمیکرد .

به خودم قول دادم یه روزی که خودم  خواستم مطب بزنم هیچ وقت مثه این یارو نشم و درس درمون به حرفشون توجه کنم و ...! میدونم که میتونم چون هنوز هیچی نشده بلدم کمک کنم و ... 

 پرپری (دختر داییم )  راجع به یه مسئله ای باهام حرف زد من بهش گفتم که قضیه چطوریه .رف پیش این یارو اونم گف که قضیه چیه .من حتی به پری راه حل دادم اما این نگف که چیکار کنه فقط گف که از چه قراره .

به خودم اندکی امیدوار شدم .

 

اینجا یه موجود شر و شیطون و پر صدا قایم شده و داره منو زیر زیرکی نیگاه میکنه ببینه عکس العملم نسبت به خراب کاریاش چیه .میبینیش؟

 

 

 

مچ دستم درد گرف. راستی رزی جونم ممنون . آره باید عبور کنم .یه کم سخته و به یکم نیروی بیشتر احتیاج دارم .امیدوارم زودتر این مرحله ی برزخی تموم شه. اه

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
مرد یخی شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:56 ب.ظ http://nightlight.blogsky.com

خب پرنسس یخ ها
سلام شاهراده خانوم،
برام خیلی جالب بود بدونم چرا وبلاگت فیلتر شده به غیر از اینکه زیادی فوق العاده ست ایراد دیگه یی نداره
و اینکه بیشتر از اون خوشحال شدم از انیکه فامیل در اومدیم.
اما یه چیزی.اگه فونتت رو یکم درشت تر بکنی خیلی بهتره
و در انتها اینکه
کار ما شاید این باشد که میان گل نیلوفر و قرن،پی آواز حقیقت بدویم
تا همیشه ...!
دلت شاد.
امضا:مرد یخی

گلبانو یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:10 ب.ظ http://banoo-gol.blogfa.com

سلام عزیزم
خیلی خوشحالم با وبلاگت اشنا شدم.به نظرم هیچکس بهتر از خود ادم نمی تونه مشکلاتش رو رفع کنه از من می شنوی وقتت و پولت رو با این مشاورها هدر نده که بیشتر سردرگم می کنند تا کمک کنند

مریم چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:32 ق.ظ http://nymph3t.blogfa.com

مریم چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:25 ب.ظ http://nymph3t.blogfa.com

اّخ کامنت مزاحمی حالی می ده ها! ولی خودش یهو رفت من بی تقصیرم
مشاوری بود در نوع خودش!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد