غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

...!

tanx God

عزیز دلم وجودت واسم آرامشه. به خاطر داشتنت خدا رو شکر میکنم .

خدا رو شکر میکنم که هر روز صدای قشنگت و میشنوم .

خدا رو شکر میکنم که روزی چند بار و مخصوصآ آخر شب موقع خواب بهم میگی که دوسم داری.

خدا رو شکر میکنم که صدای قشنگ خنده ت و میشنوم و دلم قیلی ویلی میره از ذوق و شوق .

خدا رو شکر میکنم که عاشقیم و هر چقدم سختی بکشیم بازم تاب میاریم و میگیم که ما مال همیم

خدا رو شکر میکنم که گاهی وقتا عصبی میشیم و حرفایی که اذیتمون میکنه رو بهم میگیم تا نمونه و بعدا یه مشکل بزرگ نشه

خدا رو شکر میکنم که راحت میتونی از چیزایی که باعث ناراحتیت میشه بگی و منو هم وادار به اینکار میکنی علی رغم اخلاقی که دارم و اگه به خودم باشه خیلی طول میکشه که بگم

خدا رو شکر میکنم که بهم فرصت فکر کردن میدیم

خدا رو شکر میکنم که همدیگه رو میفهمیم و درک میکنیم

خدا رو شکر میکنم که اولین و آخرین نفری هستی که حرفامو درد دلامو بهش میگم حالا یا تو وادارم میکنی که سکوتم و بشکونم و حرف بزنم باهات تا آروم شم یا خودم به حرف میام

خدا رو شکر میکنم که میدونی چطوری باهام برخورد کنی وقتی حالم بده .

خدا رو شکر میکنم که منو وادار به حرف زدن میکنی

خدا رو شکر میکنم که میدونم وقتی عصبی میشی باید چیکار کنم

خدای رو شکر میکنم به خاطر اینکه منو تو رو مکمل همدیگه قرار داده

خدا رو شکر میکنم که آغوش تو برای من و آغوش من برای تو آروم ترین و امن ترین جای دنیاست

خدا رو شکر میکنم که هنوزم که میبوسیم همو به اندازه ی همون بوسه ی اول مشتاقیم و بیقرار

خدا رو شکر میکنم که واسه دیدن همدیگه لحظه شماری میکنیم

خدا رو شکر میکنم که هر وقت تو عصبی میشی من آروم میشم و برعکس

خدا رو شکر میکنم که شرایط همدیگه رو درک میکنیم

خدا رو شکر میکنم که خنده هات انقد آرامش بخشن که من توی بدترین شرایط هم دلم آروم میگیره و دوس دارم بغلت کنم و به خاطر وجودت سرتا پات و غرق بوسه کنم

خدا رو شکر میکنم که مسئولیت پذیری و با اینکه الان یکمی زود بود واسه سر کار رفتن اما به خاطر من و آیندمون و اینکه بهونه های بقیه واسه دور کردنمون کمتر بشه رفتی سر کار تا بفهمن که بزرگ شدیم و ...

خدا رو شکر میکنم که باهوشی و با استعداد و یه روزه کار فلش رو یاد گرفتی با توجه به اونهمه تنوع مدل

خدا رو شکر میکنم که الان حدودا ۳ هفته س میری سر کار و روزی ۱۳-۱۲ ساعت کار میکنی خسته میشی اما بازم ادامه میدی و جا نمیزنی

خدا رو شکر میکنم که من همیشه صدر جدول زندگیتم و انقد دوسم داری که حاضری هر کاری واسه با هم بودنمون انجام بدی و منم همینطورم

خدا رو شکر میکنم که همیشه در اولویتیم برای هم و همیشه مهمترینیم برای هم

خدا رو شکر میکنم که با چشم باز و گوشی شنوا به شهودمون ٬ندای دلمون گوش میدیم و همیشه هم راه و درست رفتیم

خدا رو شکر میکنم که انقد دلامون بهم نزدیکه و وقتی یکی داره به اون یکی فک میکنه اونم در همون وضعیته ٬یا بارها شده من داشتم از خونه به گوشی تو زنگ میزدم و تو هم به گوشی من .

خدا رو شکر میکنم که ما انقد به هم نزدیکیم و عاشق

خدا رو شکر میکنم که دلم یه ذره شده واسه بغل کردنت .واسه لمس تنت .گرفتن دستات توی دستام.واسه یه بار بوسیدنت .

خدا رو واسه ی همه ی داشتنا و نداشتنامون شکر میکنم

خدا رو شکر میکنم که میخواد مارو خوشبخت ترین زوج روی زمین کنه و داره واسه این قضیه تدارکات لازم رو میبینه و میخواد مارو سورپرایز کنه

خدایا شکرت .خدایا ممنونم واسه خاطر داشتن امیدم .

خدایا دوست دارم.خیلی زیاد

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:12 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
منم امیدوارم خدا شما و همه را به آرزوهای قشنگشون برسونه...

مریم شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:55 ب.ظ http://nymph3t.blogfa.com

سلااااااااام خدمت انور خانوم بی معرف:|
خوجحال می شویم که خوبی :ی:ی
ایشالا همیشه شاد باشی ....

تیده آ یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:29 ب.ظ http://ghalb-yakhii.persianblog.ir

منم خدا رو شکر میکنم که خوبی و خوشحال و رازی

کوچولو چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:15 ب.ظ http://23466.blogfa.com

سلام خوبی؟!!!

ممنون که اومدی پیشم من دوست ندارم الکی بگم چه وبلاگ قشنگی و از این حرفا،سر فرصت آرشیوتو میخونم میام نظر میدم.....

الانم لینکت میکنم،تا بیام بخونم:*

عاشق پنج‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:26 ق.ظ http://2erfan.blogfa.com

باور نکن تنهاییت را من در تو پنهانم تودر من
از من به من نزدیکتر تو از تو به تو نزدیکتر من
باورنکن تنهاییت راتایک دل و یک دردداریم
تا در عبور از کوچه عشق بر دوش هم سر می گذاریم
دل تاب تنهایی ندارد باور نکن تنهاییت را
هرجای این دنیا که باشی من با توام تنهای تنها
من با توام هرجا که هستی حتی اگر باهم نباشیم
حتی اگر یک لحظه یک روز باهم دراین عالم نباشیم
این خانه رابگذارو بگذر با من بیا تا کعبه دل
باور نکن تنهاییت را من با توام منزل به منزل

تیده آ یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:17 ب.ظ http://ghalb-yakhii.persianblog.ir

نه بابا تو نبودی
منیژه بود:دی نمیشناسیش
پس شرا ننوشتی اون بازیهرو:دی

رامین یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:20 ب.ظ http://smile.persianblog.ir

خدا رو شکر یکی تو این دنیای عشق و عاشقی دروغکی آدما از عشق راضیه و عاشقانه عشق میورزه و زندگی میکنه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد