غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

تیله و بازی وبلاگی ...!

 

خوب به دعوت تیده ا جونم منم میام خاله بازی نه بازی وبلاگی

خوب من نی نی ام.یعنی نیلیا م . بعضی وقتا هم صدام میکنن نی نی .متولد ۶۶.۱۲.۱۲م

پارسال روانشناسی ساری قبول شدم و دانشگاه آزاد ساری درس میخونم.عاشق رشته مم. عاشق یه موجود خوشکل و کپل مپل مهربونم که اینجا بهش میگم کپل خان یا همون امید خان خودم.

از بچگی همدیگه رو دوس داشتیم و ۲ سالی میشه که دستمون واسه هم رو شده .

خیلی همدیگه رو دوس داریم و تریپ لاو و .... ایناییم .

اعصاب پصابم قاطیه .مخصوصا از ۸۶ به اون ور. دلم خیلی واسه امید تنگ میشه و همش دلم میخواد باهاش باشم مثه خودش.

واسه همینم دوری خیلی اذیتمون میکنه و همینطور گاهی فشارهای اطرافیان و ....از این صبتا .

خیلی تلاش میکنم واسه اینکه آروم باشم و صبر کنم .چیزی که اصن توی ذاتم نیس صبر کردنه.

اما توی این ۲ سال یاد گرفتم از امید که واسه رسیدنه به خواسته هام گاهی وقتا باید صبر کنم و بسپرمش دست زمان .

خیلی نازنازی و زودرنج و گنده دماغم .وقتی کسی و دوس داشته باشم خیلی سریع بهم برمیخوره اگه چیزی بگه .حتی اگه منظوری نداشته باشه.منظورم امیده .ولی با دوستام که هستم خیلی جنبه م میره بالا و تحملم بیشتر میشه .در کل از امید خیلی سریع ناراحت میشم با اینکه بیچاره اصن کاریم نمیکنه .البته زودرنجی م بر میگرده به دل نازکی م به خاطر دوریمون .

حالا هی دوری دوری میکنم فچ نکنی اون سر دنیاس. همینجاس توی همین شهر.یه ربع باهاش فاصله دارم .

دوستام و خیلی دوس دارم .خیلیم بهشون کمک فکری و فیزیکی و همه جوره میکنم .اما امان از اون روزی که ببینم تو زرد از آب در اومده .ماتم میگیرم و متنفر میشم و دلتنگ میشم و...در کل یه دوره ای رو باید بگذرونم .الانم تقریبآ توی اون دوره ام.البته دوره مقدماتیش رو رد کردم .بهتر شدم .

خیلی زود به آدما اعتماد میکنم و فک میکنم چون خودم راست میگم بقیه هم همین جورین .

خیلی تیز و مولم و خیلی چیزا رو سریع میفهمم ولی به روی خودم و شاید طرف نمیارم.

سریع عصبی میشم .راحت و سریع اشکم در میاد و در همون حالتم هم میتونم بخندم و با یه حرف کوچولو خوشحال بشم.

خیلیم مهربون و دلسوزم.

راستی عاشق بازار رفتن و خرید کردنم .دوس دارم یه عالمه پول داشته باشم تا واسه خودم و امید یه عالمه لباس بخرم .بعدشم واسه مامان بابا و پریسا و خاله و ....دوستام و ....!

در کل از اسفند ماه خیلی خوشم میاد و همینطور فروردین.

چون خودم اسفندم و اسفند و یه رنگ بنفش (که عاشقشم )میبینم

و فروردینم واسم قشنگه چون میرم کادو تفلد میخرم و کلی شور و شوق و ذوق مرگ و اینا دارم واسه خاطره اینکه نینی م یعنی امید توی این ماه به دنیا اومده ٬که الهی من فداش بشم با این تفلدش.قربون دست و پای کپلی و کوشولوش بشم من که وقتی نی نی بوده انقد ناناز بوده

رنگ مورد علاقه م در کل بنفشه .اما واسه هرچیزی یه رنگی مناسبه و من با توجه به این از رنگای دیگه هم خوشم میاد

غذای مورد علاقه : خوب پیتزا پپرونی های پوف. آش های خوشششششششمزه . سوپ. و چیزایی که خوب و خوشمزه و خوشکل باشن .و لواشک و بستنی از نوع سالار اگه نبود هم مگنوم دایتی

موسیقی مورد علاقه مم که آهنگای بی کلام کلاسیک زیاد گوش میدم .ولی از همه نوعش خوشم میاد . البته با توجه به مکانش زمانش و روحیه م.

عاشق صدای تار و پیانو و سنتورم .

شخصی هس که بخوام ملاقاتش کنم ؟ آره خیلیا .و چن تایی هم دوستای وبلاگی .مثه رز سفید و پری دریایی و اگه با تیله (تیده ا) دوس نبودم دوس داشتم ببینمش....!

بزرگترین قولی که دادم .تا همیشه بیشتر از همیشه امید خان و دوس داشته باشم و کنارش بمونم

ناشیانه ترین کاری که کردم.اووووووووووووف انقد زیاده سوتی های من که گفتن ندارن.

بدترین ضد حالی که خوردم . خوب تا حالا که ۳ تا ضد حال شدیدآ بد خوردم که ننیخوام بگم اصن

بهترین و بدترین خاطره ی زندگیم .خوب خاطره ی خوب و بد زیاد دارم نمیتونم انتخاب کنم

برای کی دعا میکنم؟ خوب برای همه و بعدش خودم و اونایی که دوسشون دارم

به کی نفرین میکنم؟ خوب نمیدونم .ممکنه عصبی بشم یه چیزی بگم اما سریع پشیمون میشم.

وضعیم در ۱۰ سال آینده .خوب یاد گرفتم چیزایی که مهم هستن برام رو حرفی راجع بهشون نزنم تا محقق بشن .این یه قانون که نباید تا خواسته ای براورده نشده حرفی راجع بهش زد

حرف دلم . خدایا بزرگترین و بهترین و قشنگترین آرزوها رو دارم زود باش برآورده کن (فچ نکنین پرو ام و خیلی خواسته دارم و خدا رو فقط مثه قول چراغ جادو میبینم .خواسته هام به خودش و خیلی از آدمای دیگه حتی اونایی که نمیشناسمشون هم مربوطه )

پ.ن:فعلا حوصله اسمایلی گذاشتن ندارم .حالا شاید بعدا گذاشتم .