غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

برای امیدم...!

تپلی میگفت امشب از اون شباست که دلش تنگه واسم و میخواد که کنارش باشم.توی ب غ ل ش لم بدم و آرومش کنم
میگف همیشه دلش تنگ هست و منو میخواد ولی امشب دیگه ...دیگه...!
دلش بدجوری هوای منو کرده .منم با قربون صدقه رفتنام سعی میکردم آرومش کنم .
دل منم واسش تنگه .واسه دستاش .لپای کپلی و نرمش واسه صدای نفساش.واسه همه چی

این گردال خان من خیلی واسه من ناز داره.از بس که نازشو کشیدم و قربونش رفتم.عاشق ناز کردنای قشنگشم
مثه بچه کوشولوهای خوشکل و تپل مپل که قر میدن و راه میرن و حرفای شیرین میزنن این آقا تپلی منم که حرف میزنه من دلم ضعف میره واسه بغل کردنشو و بوس کردن لپاش.
البته همچین لپی هم نداره ها .فقط وقتی میخنده یه کوشولو قلمبه میشن که من دلم ضعف میره واسه کندنشون
وقتی مثه دختر بچه های تخس و پررو باهاش حرف میزنم و اذیتش میکنم غش میکنه از خنده و اونم بچه گونه جوابم و میده و ...دیگه چه شود.
فداش بشم من .دیروز رفتیم باهم واسش کلاه و دستکش خریدیم.انقد ناز شده بود.کلاهش سفیده وقتی گذاشت روی سرش شبیه یه آدم برفی قلمبه و خوشکل شده بود.
آخ اگه بیاد اینجا رو بخونه دلش قیلی ویلی میره
جیگر من یعنی کی میشه من کنارت باشم و تو لالا کرده باشی بعد من بشینم و یه دل سیر لپای خوشکلت و نگاه کنم و موهات و ناز کنم، تموم حرکات بدنت و وقتی خوابی با چشام دنبال کنم ، به صدای نفسای آروم و قشنگت گوش بدم ، ناخودآگاه دستات و مثه همیشه بگیرم توی دستام و نازت کنم و آروم کنارت بخوابم؟
قربونت برم جیگرم که با اون همه خستگی وقتی از سر کار برمیگردی میشینی پای تلفن و یه ساعت تموم باهام حرف میزنی ،ناز و اداهای منو تحمل میکنی و با مهربونی نازمو میکشی و روزی هزار بار بهم میگی دوسم داری.
عسل خوشکله من کاش کنارت بودم تا ببینم چطوری توی این سرما پتو ت و بغل کردی و لالا کردی .کاش میشد موهات و ناز کنم و ببوسمت کاش میشد گرمی دستات و توی دستام حس کنم عزیزم.
کاش...!


میدونم اگه الان اینارو میخوندی چی میگفتی....
آره عسلم ، میدونم ، یه کمه دیگه مونده ،یه کمه دیگه تحمل کنیم خدا خودش همه چی و جور میکنه،آره من ایمان دارم،ما ایمان داریم،آره امیدم عزیزم ما همدیگه رو خیییییلیییییییییییییییییی دوست داریم

خوب بخوابی گل قشنگم .خواب منو ببینی تا فردا صب بیای و با شوق و ذوق واسم خوابت و تعریف کنی جوجه
طلایی ِ من .
دوست دارم امید جونم ،جیگرمی :*:*:*:*
یه عالمه بوس از طرف خانوم ِ مماخ خرگوشیه جوجه طلایی ِ خودت :*:*:*:*::*:*:*:*:*:*:*