غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

آپ...!

پوووووووووووووووف.
دلم یه جوری شده.بغض دارم.اعصابم خورد شده.دلم نمیخواس با یه همچین پستی آپ کنم.اصن نمیخواستم حالا حالا ها بنویسم چون حسش نیومده بود
میخواستم بعد از وصل شدنه نتم بیام اینجا یا لااقل چن روزه دیگه...!

رفتم سراغ وبلاگ رزی.چن روزی بود ننوشته بود و گفته بود فعلآ اوضاع مساعد نیس.یه چیزایی فهمیده بودم.اما فک نمیکردم در این حد باشه.

حالم بد شد.بغض دارم.ذهنم درگیره.دیگه مثه همیشه خوشحال وبشو نبستم.
پیوست سسلی ش ...اصن دلم نمیومد بخونمش...!

فک نمیکنم درست باشه رابطه ی به این قشنگی خراب بشه.رابطه ای که این روزا کم پیدا میشن آدمایی که بتونن درکش کنن...!
همه ی این نقطه چین ها احساس منه.چیزی که نمیتونم به زبون بیارم...

خدایا...!!!

فقط میتونم دعا کنم واسشون و اینکه توی ذهنم ترسیم کنم پستی رو که رزی میاد و میگه همه چیز درست شد.یه تصمیم قشنگ و درست گرفتن.و موندشون به صلاح بوده.تا همیشه موندنشون....!


خدایا مواظبشون باش.مواظب همه باش...!








کجای این جنگل شب پنهون میشی خورشیدکم
پشت کدوم سد سکوت پر میکشی چکاوکم

چرا به من شک میکنی من که منم برای تو
لبریزم از عشق تو و سرشارم از هوای تو

دست کدوم غزل بدم نبض دل عاشقمو
پشت کدوم بهانه باز پنهون کنم هق هقمو
گریه نمیکنم نرو...آه نمیکشم بشین
حرف نمیزنم بمون ...بغض نمیکنم ببین

سفر نکن خورشیدکم ترک نکن منو نرو
نبودنت مرگه منه راهی این سفر نشو
نزار که عشق منو تو اینجا به اخر برسه
بری تو و مرگ من از رفتنه تو سر برسه


گریه نمیکنم نرو... آه نمیکشم بشین
حرف نمیزنم بمون ...بغض نمیکنم ببین

نوازشم کن و ببین عشق میریزه از صدام
صدام کن و ببین که باز غنچه میدن ترانه هام
اگر چه من به چشم تو کمم قدیمیم گمم
آتشفشان عشقم و دریای پر تلاطمم

گریه نمیکنم نرو...آه نمیکشم بشین
حرف نمیزنم بمون ...بغض نمیکنم ببین




رزی یه عالمه دعا میکنم یه عالمه.
دوست دارم...!





--------------------------
ما خوبیم.امسال تاسوعا همش با هم بودیم.رفتیم دور زدیم دسته نیگاه کردیم .تیده ا اینا هم بودن
نزدیکای 1 هم برگشتم خونه با تیده ا و مملی و ...!

امید الان سره کاره .دلم واسش یه ذره شده .دلم میخواد زودتر برگرده خونه یه عالمه باهاش حرف بزنم راحت و بی دغدغه.

خدایا مواظبش باش...!!!
دوست دارم عزیزم.خیلییییییییییییییییی زیاد ...!