غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

در وصف نی نی جونم ...!

پووووف
چه برفی میاددددد.ساعت 4:30 اونموقع ها بود داشتم با امید حرف میزدم که گف بیرونو نگاه کن ببین چه برفی میاد.دونه هاش هر کدوم اندازه ی گردو بود .انقد قلمبه بودن که چشام گرد شدن.خیلی خوشکل بودن دوس داشتم برم بگیرمشون توی دستام و هی نیگاشون کنم .

کلی کیف کردیم با هم.همراهش باد هم میزد و برفا رو کجکی به سمت چپ هدایت میکرد بعد یه کم میگذشت هی کم و زیاد میشد جهتشو عوض میکرد.وا میستاد باز دوباره شروع میکردن باریدن.خیلی با نمک شده بود.


این ویلی خان هم روی پاهاش بلند شده بود( مثه یه آدم که قد بلندی میکنه یه جایی رو دید بزنه اونم همینجوری روی پاهاش وایساده بود) سرک میکشید از پنجره بیرون رو با تعجب و یه حالت با نمک نیگاه میکرد

بد دلم هوای مگنوم های دایتی رو کرده صب تا حالا .دیشب رفته بودیم با تیله بیرون یه دونه خریدم آوردم خونه خوردم.باز الان هوسم کرده و از صب کسلم و توی لکم.
تازه شکلات تلخ هم میخوام.کاکائوو هم میخوام .هات چاکلت هم میخوام.میخوووووامممم
کاش انقد سرد نبود میرفتم بیرون و در خدمت شیکم نانازم بودم.تازه یه یه ساعتی هم هوس پیتزا فیورنتینای باباطاهر و مکزیکی های ولنجک و داشتم ولی بیخیال شدم.
تازه کارت شبکه و ای دی اس ال و امتحان بی امتحان هم میخوام.
خوب هوا سرده برفیه جاده ها هم ناجور من چطوری فردا برم ساری خراب شده واسه امتحان مزخرف اندیشه یک اه.
تازه زبان تخصصی رو هم نخوندم و سخته.
ریاضی تخ م ا تی ک هم که دیگه هیچی.

در ضمن همچٍٍُنان منتظره نمره ی درس رشدم که معلوم نی این استاده تصحیح نکرده یا این گاوا توی سایت نزاشتن.اییییییییییییییییییش



دلم میخواد یه ایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییش بلند بگم و بعدش برم ایشششششششششششششششششششششششششششششششش


اه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه


پی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی فففففففففففففففففف


خودم میدونم واسه چی اینا رو گفتم و به کیا گفتم .ایش.



تازشم میخوام واسه دل خودم و اصن خودم بنویسم.

بیا جیگر اینا تقدیم به توی نی نی جون خوشکله نانازه لوس و ننره کاکائویی جیگر منی عسل خانومی(با نینی درونمم که انقد ناز داره و هی دلش چیزای رنگ و وارنگ میخواد و من الان شرمنده ش شدم چون واسه خاطره خودش که سرما نخوره و سر نخوره نتونستم برم بیرون و به خواسته ش برسونمش.ایشالله فردا یا پس فردا باشه گلم؟)


1-من نباشم کی تو رویا موهات و ناز میکنه
2-کی با بالهای شکسته با تو پرواز می کنه
3-راست بگو من که نباشم اخمای پیشونیت و
4-کی میاد دونه دونه با حوصله باز بکنه
5-من نباشم کی میاد ناز نگات و میخره
6-کی میاد دنبال تو تو رو تا خورشید ببره
7-کی میگه حقا همیشه با توئه
8-واسه خاطره تو کی میره پشت پنجره ؟
9-من اگه نباشم کی واسه همیشه تورو میپرسته
10-کی برات میمیره کی نمیشه خسته؟
11-کی تو رو میزاره روی دوتا چشماش
12-کی اگه نباشی میگیره نفسهاش




1= من اینهمه موهات و ناز میکنم .اهه یادت رفته؟ کی موهات و ناز میکنه وقتی خوابت نمیبره و داری کم کم بهونه میگیری و میری سراغ گوشی که تک بندازی به ملت بیگناه
2=آره دیگه اینهمه خسته ام ولی باز به خاطر توی ِ ددری میرم بیرون یا وقتی دلت واسه کپل خان تنگ شده هر جا و هر جوری باشه خودمو میرسونم بهش تا ببینیش یا ....
3=خداییش وقتی غصه داری کی میشینه هی باهات سر و کله بزنه هی باهات حرف بزنه هی واست قضیه ها رو راست و ریس کنه هی بگه بیخیال و درُس میشه و ...!؟

4=خدایشش وقتی میشینی جلوی آینه هی بهم میخندی کی نازت و میکشه و قربون صدقه ت میره؟میگه وای نانازی قربونت برم چه سری چه چشی عجب پایی؟

5=خداییش دیگه کی توی هوای یخبندون یا یه جمعه ی تاریک و سرد حوصله داره زنگ بزنه شیرینی فروشی و بپرسه نارنجک دارین امروز؟ و وقتی بگن آره مثه من پاشه بره واسه شیکمه شیکموی توشولوت یک کیلو نارنجک بخره و بعد یواشکی توی کوچه از توی جعبه ش دربیاره بده بهت که دلت آب نشه تا خونه ؟

6=خداییش دیگه شده دعوات کنم؟حالا نه ه ه ه ه ه ه .میدونم بعضی وقتا دعوات کردم ولی بیشتره وقتا حق میدم بهت و میگم باشه عزیزم .در خدمت گذاری ؟گزاری؟ آماده ام قربان

7= آره دیگه واسه فضولی های توی وروجک میرم پشت پنجره ببینم چه خبره تا تو کیف کنی
8.9.10.11.12= من ایییییییییییییین همه ه ه ه ه ه ه ه دوسسسسسسسسسسسست دارررررررررررررم تو هم منو میدوستی؟
نینی درون =آلللللللللللللللللله دوسیت دالم نینی بلون (برون)



هی کپل خان وقتی نینی از غم ِ شیکم ناراحنه انقد گیر نده که بگو چی شده و قاطی نکن که نینی میاد لهت میکنه هااااااااااااااااااااااااااااا .اَه.

اینم واسه تپلی =
ناز و لبخند صدات هارمونی ِ
نفست هزار و یک سمفونی ِ
اون ستاره هایی که کوچیکترن
همش از خدا میپرسن اون کیه
اون کیه ،کیه موهای رنگ شبش ابریشم
اون کیه، چرا همه دیوونه شن یه عالمه
اون کیه، هر چی براش گریه کنی بازم کمه
اون کیه ،چرا همه دیوونه شن یه عالمه
از تو بهتر مگه میشه پیدا
عشقت تو قصه مگه میشه جا ؟
خوب میدونم اهل آسمونی
اگه بری زمین میشه تنها