غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

شروع یه روز قشنگ برفی با وجود تو محشره عزیزم...!

عزیز دلم.ادم برفیه تپل مپلی قلمبه ی من خیلی دوست دارم
فدات بشم که انقد خسته بودی و صدات در نمیومد از شدت خواب و کوفتگی
فدات بشم که الان انقد آروم و خوشکل مثه فرشته ها لالا کردی
کاش پیشت بودم تا دستای تپلیت و توی دستام محکم نگه میداشتم و میبوسیدمشون
فدات بشم که صب ساعت 6:30 از خواب بیدار شدی و تا 10 شب یکسره سر پا بودی و هی این ور اون ور رفتی و زحمت کشیدی و سر کار بودی
عزیزم ممنونم که صب بهم زنگ زدی و گفتی که میای دنبالم تا همراهم باشی و مواظبم باشی و توی این برف سنگین و هوای سرد و وحشتناک تا ترمینال باهام اومدی و تا وقتی سوار اتوبوس نشده بودم نرفتی
عزیزم ممنونم که صب با صدای قشنگت منو بیدار کردی
عزیزم ممنونم که اومدی خونمون دنبالم ممنونم که اومدی و با هم توی اون همه برف راه رفتیم و کلی ذوق کردیم
چه لذت قشنگی داره تو رو بوسیدن توی یه صبح برفی
مرسی که دستای قوی و نازنینت و دور کمرم حلقه کرده بودی و انقد خوشکل نگام میکردی که دلم میخواست همونجا وسط خیابون بغلت کنم و سرم و بزارم روی س ی ن ت
عزیزم خسته نباشی
عزیزم خیلی دوست دارم
امیدم تو بهترین منی


واسه من کسی نمیشه مثه تو ... نمیشه بیاد دوباره مثه تو
بیا پیش من نترس از عاشقی ...دل من کسی نداره مثه تو
دنیامو بهم میریزی با چشات ...نفسم میگیره میمیرم برات
کسی بیشتر از من عاشق تو نیست ...تو بخوای ماهو میارم زیر پات


(این قالبم نمیدونم چرا تاریخ نمیزنه .دیشب امید داشت پستام و میخوند گف کی نوشتی این تاریخ نداره که ...!تازه یادم اومد این قالبه تاریخ نمیزنه...)
00:23 1386/11/15

راستی امید
لیز خوردن بهونه ست تا دست کسی و که دوسش داری محکم تر فشار بدی ....! دستام و محکم نگه دار و مواظبم باش که لیز نخورم جوجه:ی :ی :ی :ی :ی :*:*:*:*
شب برفیت بخیر عزیز دلم :*:*:*:*:*:*::*:*:*:*:*:*