غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

حوصله م سر رفته

الان دلم یه عالمه فیلم باحال خواست که نیگا کنم و بخندم یا با شوق و ذوق و لبخند نیگا کنم

یه عالمه فیلم از این سبکای بیخیالی و خنده و شوخی و پر از خوشی که جدیدا نیگا میکنم

فعلا حوصله ی فیلمای جدی و ندارم

امید استانداریه .قراره بره شرکت امیر منم اون نامه ای که واسه ضامن بود و دایی جونم پرش کرد و امروز صب آورد دم در خونه رو با آژانس واسش بفرستم تا بره دنبال بقیه ی کاراش.

امید امروز جلسه داره استانداری .

امروز بعد از ظهر قراره اگه کارا درست پیش رفت و باهاش موافقت شد بریم پیش یارو واسه لپ تاپ

دیروز خونه رو قولنامه کردیم با مملی و تیله و باباش رفته بودیم

خانومه صابخونه که به نظر خانوم خوبی میومد.

خدا رو شکر.

بهش اعتماد کردم و کارا رو سپردم بهش و یقین پیدا کردم که پیدا میشه و جور میشه ٬ شد.

 

 


 

دیگه اون روی من بالا اومده.

هر چی بهش میگم بابا جون وقتی یک کاری و میخوای انجام بدی٬ از قبل تموم جوانبش و بررسی کن همه ی کارایی که باید انجام بشه رو پرس و جو کن انقد تیکه تیکه نیا نگو که اینو میخواد اونو میخواد ٬بازم کار خودشو میکنه.اصن انگار نه انگار.

همین ۲-۳ روز پیش سرش دعوا شد.

یعنی تو انقد....؟؟؟

باباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا من که گفتم باهاش رو در بایستی دارم من که گفتم نمیتونم هی بهش امر و نهی کنم

من که گفتم روم نمیشه .

خوب خبر مرگ من بیاد همه رو یه دفعه  بهم بگو دیگه

این یعنی چی؟

من نمیتونم همچین آدمی و تحمل کنم خوب

اه

حالم بهم میخوره که اینجوری یکی با ندونم کاری هاش برنامه مو بهم بریزه

اه

معلومه که بچه ای .

با اون حرفای دیشبت و اعتماد بی حدی که میکنی به داشته هات

یعنی چی اون حرفا

 کسی که یکی و دوس داره تا همیشه میمونه پیشش و خسته نمیشه و ول نمیکنه و ...!!!!؟؟؟؟؟؟؟

ما آدمیم

من آدمم

 اون روی منو بالا میارین.

اعصاب منو بهم میریزین

اه

اه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه

لعنت به من که بهتون اعتماد میکنم

لعنت به من که یک کاری و ازتون میخوام و شما اینجوری واسم انجامش میدین و حال منو بهم میزنین

لعنت به من که به تو میسپرم

لعنت به من

لعنت ...!!!