غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

بعد از عروسی

وااااااااااااااااااااااای دیشب عروسی آیلین جونم کلی خوش گذشت بهم.

خیلی کیف داد

خیلی خوشحال بودم و ذوق کرده بودم

آیلین جونم خیلی ناز شده بودی

ایشالله همیشه شاد و خوشبخت و خندون باشی

خیلیییییییییییییییییییییییی ناز شده بودی هاااااااااااااااااااااا بیشرف

 

امیدم خسته نباشی زودتر برگرد خونه دلم واست تنگیده عزیز دلم

دوست دارم گل نازم:*:*:*

 


عاشق این آهنگم

 

جام بلور چشمات الماس کوه نوره

وقتی میرقصی بپا چشم حسودا شوره

عروس خانوم عروسی بی تو چه سوت و کوره

بساط عشق دوماد با تو چه جوره جوره...

 

 

یاد بچگی هامون میفتم .اون وقتا که منو امید گرد و قلمبه بودیم و با پاهای تپلی و لپای کپلی با این آهنگ میرقصیدیم و میخندیدیم .

یاد اون عکسای تولد یک سالگیم که امید باز احساس بزرگی بهش دست داده بوده و با اینکه ۱ سال بزرگتره کنارم نشسته و  منو بغل کرده تا نیفتم توی کیک 

 

یاد همه ی قشنگی های دوران کودکی مون

حتما واسه عروسیم با این آهنگا میرقصیم.

یه عالمه ایده ی ناب  دارم:ی:ی:ی

 

دوست دارم عزیز دلم