غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

دومین پست امروز...!دلم میخواد...!

کاش خونه بودی و من توی بغلت لم داده  بودم‌٬ تو  با انگشتای تپلیت با موهام بازی میکردی و نازم میکردی و منم کلی ذوق میکردم و ریز ریز میخندیدم و ناز میکردم واست

کاش بودی که نازمو بکشی که ناز کنی واسم

دلم واست تنگ شده امید

بیا دیگه آخه اونا به تو چیکار دارن.ولشون کن گور سر همه شون.بیا خونه .بیا میخوام باهات حرف بزنم.میخوام صدای نفسات و بشنوم

بیا دوست دارم.بیا دلم گرفته .دلم تنگه واست...!

 

 

 

دلم میخواد زودتر اون خونه رو بکوبن و بسازن.

دلم میخواد تا سال دیگه این موقع خونه مون نصفه ش آماده شده باشه ریزه کاری هاش مونده باشه یا حداقل بیشتر کاراش آماده شده باشه

دلم میخواد توی این مدتی که خونه رو میخوایم بسازیم هیچ کم و کسری از هیچ لحاظی نداشته باشیم و حال همه مون خوب و خوش و ....باشه.

دلم میخواد بعد از عروسی امیر....بقیه شو خودم میدونم خواستم فقط اینجا نشونه ای از خواستم  مونده باشه

دلم میخواد همه ی کارا (...) به خوبی و خوشی و راحتی پیش بره و بر وفق مراد منو امید باشه و ....

دلم میخواد زودتر...

دلم میخواد درسمونو زودتر تموم کنیم با نمره های عالی و خوب و دانش کامل و به روز.

دلم میخواد همه شاد و خوشحال و خوشبخت باشیم

دلم میخواد اوضاع مم ل ک ت بهتر از این باشه.

اینهمه اذیت و زور گویی ها ...

دلم میخواد زودتر از آدمای دور و برم خودمو و همسرم و بشناسم

توانایی هامونو...علاقه مندی هامونو...و خیلی چیزای دیگه که دونستشون لازمه

دلم میخواد و میدونم و مطمئنم که همه ی اینایی که گفتم شدنی هستن به زودی زود.

هیچ شکی ندارم

 

پ.ن:با بعضی ها گاهی وقتا اصلا حال نمیکنم.هیچ رقمه...

میدونم که بعد از .... حتما یه فکری به حال این رابطه ها میکنم.مطمئنم که کمتر و کمتر و دل به خواه تر میشه.

منتظرم فقط...

تو هم میدونی که از چی میگم و منظورم چیه عزیز دلم...

دوست دارم گلم .خیلی زیاد