غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

قبل از عید

*خوب باورم نمیشه فردا عیده چیکار کنم

کلی کار نکرده دارم اما همش حواله میکنم به فردا به موقع عید.خوب عیده دیگه

پس چرا من بهار و بوی بهار و خوشحالی شو حس نمیکنم؟

نه که ناراحت باشما فقط حسش نمیکنم

*رفتم خونه خاله شون.خوش موقع رسیدم داشت اتاق و تمیز میکرد.اولش خواستم دو در کنم برم اما بعدش فک کردم دیدم اهه این خاله س.گناه داره بدو برو کمکش کن.

لباسمو عوض کردمو رفتم کمکش .هی میگف نمیخواد زحمت نکش و کلی دعام کرد

آمپولش و زدم و برگشتم خونه

*امید یه دی وی دی و چن تا لواشکی که سفارش دادم و ترشک اضافه واسم آورد خونه خالم اینا قبل از رسیدن من به اونجا .وایساد تا برسم و ازش بگیرم.

مرسی عزیزم

*دارم با امید میحرفم الان

*اومده بودم مثلا راجع به اهدافم بنویسم و اتفاقای  قشنگی که باید بیفته توی سال جدید...

حالا میام