غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

بیدار شو و عالمی رو نجات بده از تاریکی ...!

داداشی عزیزم.

گل قشنگم

یه روزی یه روز که دور نیست یه روزی که خیلی نزدیکه  وقتی تو حالت خوب خوبه و خوشحالی و سالم و برق شادی توی نگاته

یه روز قشنگ که تو خوشبخت خوشبختی

روز قشنگی که احساس عجیب و قشنگ و سالمی داری و به اوج بودنت رسیدی

عزیز دلم ما همه مون نشستیم و نگات میکنیم و تحسین ت میکنیم و لبخند خوشحالی روی لبامون میشینه

داداشی گلم .عزیز دلم خیلی دوست دارم و نگرونم و منتظرم و امیدوارم .بیشتر از همیشه و تا همیشه

 

عزیز دل امیدوارم ۱۰ برابر سختی هایی که تا به امروز و این روزها کشیدی شادی و خوشحالی و سلامتی و تندرستی و خوشی داشته باشی

عزیزم میدونم تا موفقیت یه نیم قدم راه مونده

مهربونم ادامه بده برو .از اون منجلابی که زمونه و ....واست ساخته بیا بیرون.راهت و پیدا کن.

ببین تو میتونی .ببین چه اراده ی قوی ای داری.

ببین چقد مورد اعتمادی

ببین چقد دوست داشتنی و قشنگی

ببین چقد دوستت داریم و هواتو داریم

عزیزم میبینی کنارتیم

همراه تو زجر کشیدیم درد کشیدیم و داریم میکشیم

عزیزم ولی من میدونم این دیگه آخرشه

دیگه داره تموم میشه این کابوس شوم

دیگه داره نفسای آخر و میکشه

نترس روی پاهای قویت وایسا و جلوش و بگیر

بیرونش کن .رهاش کن .تموم سختی ها رو بیرون کن

نزار دیگه سمی شه.کثیف شه

لیاقتت بیشتر از ایناس خیلی بیشتر از اینا

گل نشکفته ی ما، راه درازی پیش روت هس

ادامه ش بده درست و به جا

 

تو میتونی

تو برنده میشی برای همیشه

 

و روزی که تو برنده شی خدا میخنده

خدا خوشحاله

خدا اشک شوق میریزه

خدا جشن میگیره تا آخره دنیا

و تو توی این جشن شریکش میشی

هم پاش میشی

تو و خدا یکی میشین

تو میشی خدای روی زمین

تو میشی بهترین

 

عزیزم میبینم اون روز قشنگ رو

میبینم شادی هامون رو

میبینم

 

مهربونم

درس عبرت بودن مال ادمای ناچیز و ناتوانه

تو تا ابدیت الگو خواهی بود

 

ما بهروزیت و یه روزی همین نزدیکی ها جشن میگیریم

و تو پرغرور و سرافراز لبخند میزنی

 

صدای قهقه ی تو و ما فضا رو پر میکنه

 

اون روز اثری از اندوه حسرت و ناکامی نخواهد بود

اون روز پدر میخنده مادر خوشحاله

اون روز ما خوشحالیم

 

اون روز ما خوشبخت ترین های روی زمینیم

 

تو مثل گل میشکفی و جمع ما رو معطر میکنی

 

 

عزیزم اون روز دور نیست

 

دستات و دراز کن و به دستش بیار

 

چشمات و باز کن و خدا رو ببین که چشم انتظارته

دستای خالی ولی گرمش و بگیر و بلند شو

 

خدا منتظر تر از ماست

بیدار شو از خواب

بیدار شو و ببین که همه ی این اتفاقا کابوس شبونه بوده

 

بیدار شو .

دنیا قشنگه

بیدار شو  و به خورشید لبخند بزن

 

بیدار شو و عالمی رو از خواب پریشون بیدار کن

 

 

بیدار شو و دستای سرد و منتظر پدر رو بگیر

بیدار شو و ببخش

به بزرگی خودت

به مظلومیت نگاهت

به سکوت غم انگیزت

بلند شو و مادر رو پدر رو به خاطر کوتاهی هاشون ببخش

ببخش تموم سختی ها رو

بگذر از همه ی ناراحتی ها

بلند شو و پشت کن به هر چی بدی و سیاهی و سختی

بیدار شو

 

خدا به  تو که خدای روی زمین هستی احتیاج داره

بیدار شو و همراه شو با کسی که عاشقه و منتظر

 

بیدار شو و مثل درختای قشنگ بهاری شکوفه بده

بیدار شو

بهار اومده و منتظر طنازی تک درخت زیبای دنیاست

بیدار شو و میوه بده

بیدار شو

تو

خدای روی زمینی

زمین و خدا بی تو تنهان

 

 

تو بهترینی

 

تو ...!!!

 

 

 

پ.ن:من اون روز قشنگ و با تموم وجودم حس میکنم.خدایا شکرت

 

پ.ن۲:خدایا شکرت که نه خواهری دارم نه برادری