غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

وسیع باش و تنها و سربه زیر و سخت ...!

دلم واست تنگ شده مهربونم

کجایی؟چیکار میکنی؟

حالت خوبه؟

آره خودم میدونم که ...

مهربونم

هیچ وقت این همه نگرونت نبودم

آخه فک نمیکردم انقد آسیب پذیر و شکننده باشی که به این راحتی !!!!!!!!!!بشکنی

آره اشتباه میکردم

راحتی ای نبود

همه چیز ،بیشتر از گاهی سخت بود و سنگ

میدونم چی کشیدی

تازه دارم میفهمم

میدونم سخت بوده

میدونم بچگی نکردی

میدونم دوران کودکی خوشایند نیست

عزیزم

میفهممت

میدونم میفهمم میبینم میشنوم ولی شعار نمیدم

تو توی تموم این سال های لعنتی

خسته شدی و خسته شدی و خسته شدند

توی تموم اون روزهای تنهایی و بی کسی

یه دست گرم میخواستی و یه نگاه مهربون

یه خونواده میخواستی

نه زندگی نامسالمت آمیز

میدونم از چی بغض کردی

میدونم چرا واست بی تفاوت شده به ظاهر

میدونم از درون چه احساسی داری

میدونم دوس داشتی بهتر از اینها باشه

گل مهربونم

داداشی نازم

درکت میکنم و دل تنگتم

کاش زودتر خوب شی و برگردی

کاش همه چیز بهترین بشه برای تو

کاش دیگه مریض نشی

کاش این مرض لعنتی دست از سر تو برداره

میدونم که همه ی اینا شدنیه

میدونم

ایمان دارم

یقین دارم

میبینمشون

محکم باش و قوی

تو 

بهترین خواهی شد

 

دوست دارم...دوست داریم...!