غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

دریا ی... دلتنگی های ...من ...

داریم امروز با مهسا و پریسا و روزبه پسر مهسا و حسین شوهرش  میریم ساری دریا و بعدش هم خونه ی ما شاید...!!!

یه حس دلتنگی دارم

من همیشه وقتی موقع رفتن میشه تازه دور و برم و میبینم

تازه میفهمم کجام ...کجا بودم

یه حس خیس دلتنگی و اشکای متولد نشده وجودمو پر کرده...!

دیشب داشتیم با پری توی سر و کله ی هم میزدیم که چیکار کنیم و ...از این بحثا

وقتی قطع کردم ذهنم درگیر بود که یهو به یادت افتادم...

مهربونم حالت خوبه؟؟؟

چن بار گفتم که تا حالا اینهمه دلم واست تنگ نشده بود؟؟؟

دلم واسه همه چی تنگ شده

به مامان سپردم اون ورا نیاد 

دلم میخواست میتونستم بیام و بشینم توی اتاقت و بو بکشم تو رو

مهربونم

حالت بهتر شده؟

مهربونم بغض دارم

اندازه ی تموم اشکای ریخته و نریخته ت

مهربونم دوست دارم

اندازه ی داداشی نداشته م

 

مهربونم

جات خیلی خالیه

همیشه حتی اگه نبودی ولی بودی

به خیالم که دوس نداری آفتابی شی

اما الان...

مهربونم

میدونم چه حس و حالی ممکنه داشته باشی

یعنی نمیدونم

فقط واسه اینکه بفهمونم بهت که درکت میکنم گفتم

ولی میتونم یه چیزایی حدس بزنم

 

همه مون دلمون واست تنگ شده اما وقتی اسمت و میشنویم با صورتای سرد و یخی از کنار هم رد میشیم و به روی خودمون نمیاریم و بحث و عوض میکنیم   

ولی اگه خوب توی چشامون دقیق شی غم و دلتنگی رو میبینی که داره غوغا میکنه

میبینی که دلمون پر میزنه واسه یه خبر خوش از تو

میبینی که منتظر اومدنتیم

میبینی که کلی امیدواریم

 

مهربونم غصه ی کش دار شدن روزا رو نخور واسه ماهم سخت میگذره

غصه ی از دست رفتن آرزوهای دیروز رو نخور ما هم خیلی هاشونو اگاهانه فراموش کردیم

غصه ی کودکی ت و نخور ما هم آنچنان که باید بچگی نکردیم

غصه ی هدر رفتن سال هات و نخور ما هم خیلی لحظه ها رو هدر دادیم

غصه ی درد کشیدن هات و نخور ما هم داریم پا به پات درد میکشیم و منتظرتیم

 

مهربونم به فکر خودت و زندگیت باش

میدونم که هستی

میدونم که این بار...

 

مهربونم من بهت ایمان دارم

من قبولت دارم

مهربونم من جنس ساده و بی الایش نگات و میشناسم

من به سکوتت احترام میزارم و چشمای آروم و غمگینت و میفهمم

مهربونم

زندگی خیییییلیییی بیشتر از اونی که فکرشو کنی جزر و مد داره

مهربونم آخر دنیا اینجا نیس

هنوز هم جا داره واسه گشتن و گشتن

بگرد

زندگی کن

سالم و ساده و خوشحال و خوشبخت

مهربونم

تو تنها نیستی

تو بی همتایی...

 

 

 

پ.ن:کی میشه بشه و تا ابد باشه؟آره خودمم میدونم همین نزدیکی هاس.کافیه چشامونو خوب باز کنیم...