غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

غرغرنامه های نی نی پرنسس از سرزمین یخ ها

من پرنسس سزرمین یخ ها هستم و تا همیشه پرنسس سرزمین یخ ها خواهم ماند ...شما؟‌

....!!!

بیااااااااااااااااااااااااااااااااا

بیا دستمو بگیییییییییییییییییییییر

ببین ضجه هامو

ببین اشکامو

بیااااا

بیا بگو واست مهمم

بیا بگو دوسم داری

بیا

چرا نمیبینمت

چرا خودتو نشون نمیدی

چرا منو با خودت نمیبری

چرا هیچ وقت صدام نکردی مثه ادما

چرا صدات و نمیشنوم

چراااااااااااااااااااااا

مگه میشه تو نباشی

اگه نباشی پس من این همه شب و روز با کی حرف زدم

یعنی تو نیستی؟

وجود نداری؟

نه داری داری

لااقل الان هستی

چون من میخوام

ببین دستامو گرفتم بالا و به خودم میپیچم

ببین صورتم نمیدونم چرا سمت دستام نیس

انگار فرار میکنه از نگاه کردن به سمت تو

ببین چشامو بستم و نگاه نمیکنم

از چشام گوله گوله اشک میریزه ولی تو نیستی

تو هنوز نیومدی

 

 هی تو بروووووووووووووووووووووووووووووووووو

بروووووووووووووووووو

منی دیگه وجود نداره

من واسه تو مردم

من دیگه نیستم

من نسبت به همه چیز سردم

من خالی شدم از تتتتووووو

ببین سرد شدم

ببین نمیتونم

ببین خسته ام

ببین بریدم

ببین هیچ حسی ندارم

تو ممکنه بتونی جسمم و مال خودت کنی اما روحم آزاده

روحم فرار میکنه

روحم گستاخه

روحم با تو میجنگه

روحم نمیخواد

 

بیااااااااااااااااااااااااا

عزیزم

عزیزم بیا من تو رو میخوام

بیا دستام بگیر

بیا آغوشت و باز کن

بیا با هم پرواز کنیم

بیا با هم زندگی بسازیم

بیا فرار کنیم از این جایی که خلق کرده بودی و بودم

بیا عزیزم بیا

اگه بیای قول میدم تا آخرش بمونم

بیا منو نجات بده از شر این همه کثافتی و نکبت و بدی

بیا و با من باش مثل همیشه تا همیشه

بیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

به تو احتیاج دارم

بیا تو رو به خودت بیاااااااااااااااااااا

روانی شدم

بیا

 

 

 

 

 

 

 

بیا ببین میگه بهم ۲ ۳ روز صبر کن هه هه هه بخندیم بهش

نمیشههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه.نمیتونممممممممممممممممممممممممممممممم

هربار ما خواستیم ۲ کلمه حرف خصوصی بزنیم ۲ کلوم حرف جدی ٬مثه ...خودشونو پرت کردن وسط

آسایش نداریم

من در بدترین شرایط ممکنم

تو میری

یه لحظه صبر نمیکنی

میری

میگی کار داری

میگی ..................................................

توووووووووووووووووووووووووووو نمیفهمیییییییییییییییییییییییییی درست مثل من

من متنفرم از تووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

همه چی سوخت

همه چی به باد رفت

روانیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

تو واست مهم نیس چی کشیدم

چی میکشم

چقدر اشک ریختم

چقدر حرص خودم

چقدر زجر کشیدم

چقدر حرصم دادی

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

چرا آروم نمیشمممممممممممممممممممممم

بیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

بیاااااااااااااااااااااااااا ببین داره چی میگه بهم

عوضیییییییییییییییییییییی بیااااااااا

 

 

 

بیاااااا